Rantapallo esittelee menestynyttä blogikampanjaa sisällöntuotannon supertähdille
Onnistunut blogikampanja esittelyssä
Rantapallo esittelee Ping Helsinki -tapahtumassa onnistuneen Thaimaan parhaat -kampanjan suomalaisille sisällöntuottajille ja vaikuttajamarkkinoijille. Suomen suurin vaikuttajamarkkinointitapahtuma järjestetään Helsingissä perjantaina 28. huhtikuuta 2017. Rantapallon asiakkuusjohtaja Milla Himberg kertoo tapahtumassa esimerkin niin asiakkaan, lukijan kuin bloggaajankin näkökulmasta onnistuneesta yhteistyökampanjasta.
– Thaimaan parhaat -kampanja yhdisti haaveilun, suunnittelun ja konkreettiset matkavaraukset. Kyseessä oli Thaimaan matkailutoimistolle ja Thai Airwaysille toteutettu kampanja, jossa sisällöntuotantoon otettiin Rantapallon oman sisältötiimin lisäksi 11 bloggaajaa, kertoo Milla Himberg.
Tammi–helmikuussa 2016 järjestetty kampanja on Himbergin mukaan onnistunut esimerkki blogimarkkinoinnista, jossa bloggaajat pääsevät kirjoittamaan aiheista, jotka kiinnostavat heitä aidosti.
– Ideat postauksiin tulivat bloggaajilta itseltään, eli jokainen sai toteuttaa yhteistyön omalla tyylillään. Asiakas sai 11 uniikkia ja persoonallista tarinaa, jotka perustuivat bloggaajien omiin kokemuksiin ja haaveisiin eli olivat luotettavia. Aina kun ihminen kertoo ihmiselle, on se konkreettista ja herättää luottamusta, Himberg sanoo.
Rantapallo nosti bloggaajien kirjoitukset osaksi teemasivua, mitä kautta postaukset saivat runsaasti näkyvyyttä. Laadukkaat kirjoitukset toivat monipuolisia näkökulmia Thaimaan vetovoimaan.
Teksti: Inka Khanji
Rantapallon päätoimittaja Inka on aina valmis seikkailuun. Jos voi itse valita, suuntaa hän kaikkein mieluiten aktiivimatkalle maailman ääriin.
Lue lisää