Lentoyhtiö järjesti älyttömän kilpailun – 42 ruotsalaista vaihtoi nimensä
Muuttaisitko nimesi kilpailun takia?
Kuinka paljon sinä pidät Berliinistä? Niin paljon, että olisit valmis muuttamaan nimesi saadaksesi mahdollisuuden muuttaa kaupunkiin?
Saksalainen lentoyhtiö Lufthansa käynnisti lokakuussa Ruotsissa omituisen kampanjan, joka on herättänyt huomiota ympäri maailmaa. Yhtiö järjesti kilpailun, jonka palkintona oli houkutteleva uusi elämä Berliinissä – osallistujien oli vain muutettava ensin virallisesti nimensä Klaus-Heidiksi. Klaus ja Heidi ovat Saksan yleisimmät miehen ja naisen nimet.
Palkintoon kuuluivat muun muassa lennot Berliiniin, asunto vuodeksi, saksan kielen tunnit sekä matkat Frankfurtiin ja Müncheniin.
Jopa lentoyhtiö itse on kuvaillut kisaa “hieman absurdiksi” – yhtiölle saattoikin tulla yllätyksenä, että Berliinin-vuodesta innostui kisaamaan 42 uutta Klaus-Heidiä.
Kilpailu ratkesi tänään, kun voittajaksi valittiin 24-vuotias Klaus-Heidi Andersson.
http://www.youtube.com/watch?v=TL1bc32t3fU
Lähde: Skift.com, Lufthansa
Kuva: DZT
Video: YouTube / Lufthansa