Hyppää sisältöön

Nyt Japanissa villitsee suomalainen horoskooppi – katso itse!

Riikka Krenn
Riikka Krenn Päivitetty: 27.02.2015
Suomalainen horoskooppisovellus on villinnyt jo yli 300 000 japanilaista.

Horoskooppisovellus levittää Suomi-kuvaa maailmalla

Visit Finlandin uusi Finnscope-sovellus julkistettiin Japanin Facebookissa ja Twitterissä helmikuun puolessavälissä. Sen jälkeen jo yli 300 000 japanilaista on hakenut itselleen suomalaisen horoskoopin.

Sovellus kertoo käyttäjälleen, mikä tämä on suomalaiselta horoskoopiltaan. Lisäksi leikkisä sovellus esittelee helposti lähestyttävällä tavalla suomalaista kulttuuria ja sielunmaisemaa sekä sivuaa konkreettisia matkailutuotteita. Sovellus on saatavilla englannin-, kiinan-, japanin-, venäjän-, saksan-, ranskan- sekä pian myös italiankielisenä.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Vuosi sitten sosiaalisen median valloittaneen Finngeneratorin jatko-osa horoskooppisovellus Finnscope on osoittautumassa vielä edeltäjäänsäkin suuremmaksi hitiksi. Finnscope on tehty erityisesti mobiililaitteille, joiden käyttöaste verkkoliikenteestä on Japanissa huomattava. Yli 90 prosenttia Finnscopen käyttäjistä on tullut sivulle puhelimella.

– Finnscopen upea aloitus on palkitsevaa. Viime vuoden kampanja opetti paljon Japanin markkinasta ja sosiaalisen median kampanjoinnista, iloitsee Visit Finlandin markkinointijohtaja Mervi Holmén.

Finnscopen edeltäjä, Finngenerator, on kerännyt jo yli 2,5 miljoonaa nimenvaihtajaa ympäri maailmaa.

>> Tutustu Finnscope-horoskooppisovellukseen ja Finngenerator-nimenvaihtosovellukseen!

Lähde: Visit Finland
Kuva: Visit Finland / Hannu Holopainen

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Vinkit halvan matkan löytämiseen somesta

Tiesitkö, että halpa matka löytyy usein somesta? Lue vinkit ja löydä omasi

Ystävät matkalla

Eivätkö ystäväsi halua matkustaa? Näin löydät matkaseuraa!

Snapchattaaja palmurannalla

Keitä kannattaa seurata Snapchatissa? Listalla suomalaiset matkailukasvot

Blogikoulu, osa 2

Bloggaaja, mitkä sosiaalisen median kanavat kannattaa ottaa haltuun?

Lisää aiheeseen liittyviä artikkeleja