Ryanair sai murska-arvion – latasi samalla mitalla takaisin
Kysely: Ryanairilla huonoin asiakaspalvelu
Brittilehti Which? selvitti mitkä suuret brändit tarjoavat parasta asiakaspalvelua. Pohjimmaiseksi sijalle 100 jäi värikkäistä tempauksistaan tunnettu irlantilainen halpalentoyhtiö Ryanair.
Halpalentoyhtiö sai kyselytulosten perusteella kahden tähden arvion viiden tähden ollessa maksimi. Yhtiön prosentuaalinen rankkaus oli 54 sadasta. Vastaajat kuvailivat Ryanairia ja sen työntekijöitä aggressiivisiksi, tylyiksi ja epämiellyttäviksi.
Ryanair ei nöyristellyt tuloksen edessä, vaan latasi samalla mitalla takaisin.
– Suoritimme verkkosivuillamme kyselyn, johon vastasi kolme miljoonaa matkustajaa. Vain kaksi heistä oli kuullut Which? -lehdestä, eikä kukaan ollut ostanut tai lukenut sitä, kommentoi yhtiön edustaja.
Matkailualan yhtiöistä parhaiten kyselyssä pärjäsivät British Airways ja Thomson (75 %).
Lähde: Telegraph
Kuva: Flickr / curimedia