Hyppää sisältöön

Ryanair sai murska-arvion – latasi samalla mitalla takaisin

Maria Hietala
Maria Hietala Päivitetty: 21.09.2013
Negatiivinen kyselytulos kirvoitti sarkastisen vastauksen Ryanairilta.

Kysely: Ryanairilla huonoin asiakaspalvelu

Brittilehti Which? selvitti mitkä suuret brändit tarjoavat parasta asiakaspalvelua. Pohjimmaiseksi sijalle 100 jäi värikkäistä tempauksistaan tunnettu irlantilainen halpalentoyhtiö Ryanair.

Halpalentoyhtiö sai kyselytulosten perusteella kahden tähden arvion viiden tähden ollessa maksimi. Yhtiön prosentuaalinen rankkaus oli 54 sadasta. Vastaajat kuvailivat Ryanairia ja sen työntekijöitä aggressiivisiksi, tylyiksi ja epämiellyttäviksi.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Ryanair ei nöyristellyt tuloksen edessä, vaan latasi samalla mitalla takaisin.

– Suoritimme verkkosivuillamme kyselyn, johon vastasi kolme miljoonaa matkustajaa. Vain kaksi heistä oli kuullut Which? -lehdestä, eikä kukaan ollut ostanut tai lukenut sitä, kommentoi yhtiön edustaja.

Matkailualan yhtiöistä parhaiten kyselyssä pärjäsivät British Airways ja Thomson (75 %).

Lähde: Telegraph
Kuva: Flickr / curimedia

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Ensimmäinen lento

Ensimmäistä kertaa lentokoneessa – 11 tärkeintä ohjetta

Dubrovnik, Kroatia

Ryanair aloittaa lennot Helsingistä kahteen uuteen kohteeseen

Ryanair

Näin Ryanairin hinnoittelu toimii: halvimmat tarjoukset ovat totta, mutta lisämaksut voivat nostaa hinnan 10-kertaiseksi

Halpalentoyhtiöt

Kaikki halpalentoyhtiöt Suomessa – katso kattava reittilista

Lisää aiheeseen liittyviä artikkeleja