Uusi kikka korvausten saamiseksi: sähköpostiskanneri tutkii lentojen varausvahvistukset
Sähköpostiskanneri tutkii varausvahvistukset
Äskettäin Suomeen rantautuneen Air Helpin uusi sähköpostiskanneri hakee käyttäjän sähköpostista automaattisesti tiedot lennoista, joista matkustaja voi tehdä korvaushakemuksen.
Useat matkailijat eivät välttämättä ole tietoisia siitä, että ovat oikeutettuja korvauksiin tietyissä tapauksissa esimerkiksi lennon myöhästyessä. Air Help on palvelu, joka hoitaa korvausprosessin provisiopohjaisesti asiakkaan puolesta.
Työkalu tunnistaa sähköpostista lentojen varausvahvistukset ja kerää tarpeelliset tiedot niiden pohjalta. Vaikka sähköpostilaatikosta ei löytyisi tietoja lennoista, joiden perusteella käyttäjä olisi oikeutettu korvauksiin, antaa palvelu tietoa tehdyistä matkoista ja rakentaa samalla kartan niiden pohjalta. Air Helpin mukaan työkalu noudattaa tietosuojastandardeja ja yritys lupaa sen olevan käyttäjälle turvallinen.
Tällä hetkellä sähköpostiskanneri toimii Gmail-pohjaisten sähköpostilaatikoiden kanssa. Käyttäjä saa ilmoituksen, kun sähköpostilaatikko on skannattu läpi. Air Help suunnittelee laajentavansa palvelua Gmailin ohella myös muihin sähköpostiohjelmiin.
>> Kokeile sähköpostiskannerin beta-versiota täällä.
Lähde ja kuva: Airhelp.fi