Ryanairin matkustajan valituskirjeestä tuli nettihitti – ei säästellyt sanojaan
Matkustaja hyökkäsi lentoyhtiötä vastaan
Ryanairin lennolta myöhästyneen brittimiehen lentoyhtiölle lähettämä hyökkäävä valituskirje on noussut varsinaiseksi nettihitiksi. Facebookissa julkaistu teksti on jaettu reilun viikon aikana yli 66 000 kertaa.
Liikenneruuhkaan jumittunut mies saapui Stanstedin lentokentälle tuntia ennen lähtöaikaa yhdessä vaimonsa kanssa. Pariskunta oli matkalla Slovakiaan viettämään hääjuhlaansa sikäläisten sukulaistensa kanssa.
Kiireen takia he ottivat yhteyttä Ryanairin asiakaspalveluun selvittääkseen mahdollisuutensa ehtiä lennolle. Pariskunta ohjattiin lähtöselvitysjonoon, jossa heidän tuli mennä lähtöselvitystä valvojan työntekijän puheille.
– Selitimme tilanteen työntekijälle, mutta koska hän oli vasta lapsi ja unohtanut ottaa äitinsä mukaan töihin, hän ei ymmärtänyt puoliakaan siitä, mitä sanoimme. Hänen aivonsa murtuivat kuin vetinen kakku, mies lataa.
Virkailija kehotti pariskuntaa seisomaan jonossa ja vakuutti tilanteen olevan hallinnassa. 20 minuutin jonotuksen jälkeen pariskunta pääsi tiskille, mutta lento oli jo sulkeutunut. Lähtöselvitysvirkailijan mukaan heidän olisi pitänyt ilmoittaa aiemmin kiireisestä aikataulustaan.
Mies ei säästellyt sanojaan, vaan antoi Ryanairin työntekijöille vähemmän mairittelevia lempinimiä kuten “Ei-niin-terävä” ja “Tyhjäpää”. Harvinaisen suorasukaista tekstiä ladannut mies oli suivaantunut paitsi suunnitelmiensa kariutumisesta myös tapauksen aiheuttamista ylimääräisistä kuluista.
Lue kirje kokonaisuudessaan täältä!
Lähde: AOL Travel
Kuva: Stansted Airport