hero taustakuva

Kaakkois-Suomen matkailu panostaa blogimarkkinointiin

artikkelin kuva
Uutiset
Bloggaaja tekee Kaakkois-Suomen aluetta tunnetuksi Venäjällä.
Teksti: Maria Hietala
Päivitetty: 09.08.2013
facebook   whatsapp

Blogin kautta kohteet tutuiksi

Kotkan-Haminan seudun toimijat toteuttivat touko-kesäkuussa Unelmaduuni Kaakossa -markkinointikampanjan, jossa sosiaalisen median kilpailulla haettiin Pietarista bloggaaja markkinoimaan pitkäkestoisesti alueen yrityksiä, palveluja ja tapahtumia pietarilaisille.

Voittajaksi 40 hakijan joukosta valittu media-alan ammattilainen Yulia Dergaeva vietti heinä-elokuun vaihteessa viikon tutustuen Kaakko135°-alueen nähtävyyksiin.

Neljän päivän vierailun aikana bloggaaja kävi surffaamassa Pyhtäällä Siriuksessa, tutustui Haminan historiaan roolioppaan välityksellä ja samoili Miehikkälän Salpalinja-museossa sekä elävän että mobiilioppaan avustuksella.

Erityisen mieleenpainuvana kokemuksena Dergaeva piti merimuseo Vellamoa. Seuraava bloggaajan viidestä visiitistä järjestetään syyskuussa Fashion Night & Culture -tapahtuman aikoihin. Blogista on määrä tulla Kotkan-Haminan seudun matkailun pysyvä näkyvyyselemetti.

Kaakon matkailublogiin voi tutustua täällä.

Kuva: Visit Finland

Lue kommentit (0) Jätä kommentti

    Jätä kommentti

    Kommentoi nimimerkillä tai tai kirjaudu sisään. Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.