Hyppää sisältöön

Sinä saatoit jo kyllästyä tähän superhittiin – matkoja se myy edelleen

Maria Hietala
Maria Hietala Päivitetty: 28.04.2013
Etelä-Korea on palkannut PSY:n esiintymään markkinointikampanjassaan.

Kaikki irti julkisuudesta

Etelä-Korean matkailutoimisto on napannut uuden kampanjansa tähdeksi Gangnam Style -hitistä tunnetun artistin PSY:n, raportoi Telegraph.

Tulevilla videoilla PSY nähdään esittelemässä Etelä-Korean perinteitä ja nähtävyyksiä korealaisesta barbecuesta ulkoilumaastoihin ja ostoskeskuksiin.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Gangnam Style oli yksi vuoden 2012 suurimmista hiteistä ja videopalvelu YouTuben kaikkien aikojen katsotuin video. Kappale on jo nyt herättänyt turistien kiinnostusta Soulissa sijaitsevaa Gangnamin hienostokaupunginosaa kohtaan.

Kyseessä ei ole ensimmäinen kerta, kun matkailumarkkinoinnissa hyödynnetään supertähtien vetovoimaa: esimerkiksi Barbadoksella Rihanna on esiintynyt maan promovideoilla.

Lähde: Telegraph
Kuva: Flickr /

Lue myös: Mikä ihmeen Gangnam? Tällaisesta paikasta megahitissä lauletaan