Hyppää sisältöön

Halpayhtiön kaukolennoille kiukkuista palautetta: 12 tuntia ilman vettä ja ruokaa

Maria Hietala
Maria Hietala Päivitetty: 23.06.2013
Norwegian on saanut kritiikkiä hiljattain käynnistyneistä kaukolennoistaan.

Korttimaksu kiusasi lentomatkustajia

Kesäkuussa ensimmäiset kaukoreittinsä Bangkokiin ja New Yorkiin aloittanut norjalainen halpalentoyhtiö Norwegian on saanut kiukkuista palautetta lennoilla matkustaneilta asiakkailta, raportoi Telegraph.

Oslosta New Yorkiin matkustanut 16-vuotias poika valittaa joutuneensa palelemaan lennolla, koska ei voinut maksaa matkustajille varatuista vilteistä käteisellä. Lennolla maksuvälineeksi kelpasi ainoastaan luottokortti.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Toinen otsikoihin noussut tapaus koski thaimaalaista naista, jolta vedettiin kahvikuppi nenän edestä sopivan maksuvälineen puuttuessa. Nainen ei pystynyt ostamaan mitään ruokaa tai juomaa koko 12-tuntisen lennon aikana.

Norwegian on vastannut matkustajien kritiikkiin pahoittelemalla tapahtunutta. Virheensä havainnut lentoyhtiö on ottanut kaukolennoilla käyttöön käteismaksut sekä ilmaisen vesitarjoilun kaikille matkustajille.

Lähde: Telegraph
Kuva: Norwegian