Hyppää sisältöön

Asiakkaan älytön pyyntö kääntyi hotellin voitoksi – kuka saikaan viimeisen naurun?

Maria Hietala
Maria Hietala Päivitetty: 21.07.2013
Hotelli sai runsaasti ilmaista mainosta asiakkaan pilan takia.

Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa

Lähellä Teksasin Houstonia sijaitsevasta hotellista huoneen varannut amerikkalaismies päätti testata hotellin asiakaspalvelua tekemällä verkossa varsin erikoisen pyynnön.

ABC Newsin mukaan mies jätti nettivarauksensa yhteyteen viestin, jossa pyydettiin huoneeseen kolmea punaista M&M’s -karkkia sekä kuvaa pekonista. Makeisten tuli olla nimenomaan irtonaisia, eikä pusseja – yksi miehelle, toinen tämän tyttöystävälle ja kolmas jaettavaksi nälän yllättäessä.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Hotelliin saapuessaan pariskunnan leuat loksahtivat: huoneeseen oli nimittäin järjestetty kaikki tuotteet viestin mukaisesti. Pöydällä nökötti kolme karkkia ja sängyn päälle oli laskettu kehystetty kuva pekonista.

Paluumatkalla miehen omatunto alkoi kolkuttaa, sillä tämä ei ollut kiittänyt hotellia sympaattisestä eleestä – ja tippikin oli unohtunut. Mies julkaisi hotellissa ottamansa kuvat Reddit-palvelussa, jossa ne keräsivät muutamassa tunnissa yli 80 000 katselukertaa.

Lopulta tapaus päättyikin niin, että ilmaisesta mainoksesta ilahtunut Woodlands Resort otti yhteyttä mieheen ja kutsui tämän uusintavisiitille yhdessä tyttöystävänsä kanssa. Tällä kertaa asiakas on luvannut muistaa myös tipata.

Katso kuvat hotellin järjestämästä yllätyksestä täältä!

Lähde: ABC News
Kuva: Flickr / Skley

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen