Hyppää sisältöön

Paikalliset äkkilähdöt ja uusi matkailuosasto Aamulehdessä

Riikka Krenn
Riikka Krenn Päivitetty: 28.11.2014
Rantapallo ja Aamulehden verkkosivusto Aamulehti.fi aloittavat yhteistyön matkailusisällöissä.

Matkavinkkejä ja paikallisia äkkilähtöjä

Aamulehden verkkopalvelun uusi matkailuosio osoitteessa www.aamulehti.fi/matkailu julkistettiin perjantaina 29.11.2014. Jatkossa Rantapallo tuottaa matkailuosion sisällön ja listaa myös paikalliset äkkilähdöt pirkanmaalaisten lukijoiden hyödyksi.

– Tässä on harvinaisen onnistunut molempia osapuolia hyödyttävä yhteistyökuvio. Aamulehti saa erittäin hyviä matkailujuttuja verkkosivuille. Lisäksi saamme sivuillemme Rantapallon kohdennetut äkkilähdöt Tampereelta. Hienoa sekin, että myös Rantapallo saa vielä lisää lukijoita, kun sisältö on esillä sivuillamme, sanoo Aamulehti.fi:n kehitysjohtaja Seppo Roth.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Tamperelaiset matkustavat ahkerasti

Aamulehti on alueensa selkeä ykkönen ja koko Suomen toiseksi suurin seitsenpäiväinen sanomalehti. Aamulehti.fi:llä on yli 300 000 viikkokävijää. Rantapallo on muutamassa vuodessa kivunnut Suomen luetuimmaksi matkailusivustoksi, jonka viikoittainen kävijämäärä on noin 250 000.

– Pirkkala kuuluu Suomen vilkkaimpiin lentokenttiin ja tamperelaiset ovat ahkeria matkailijoita. Aamulehti.fi:n matkailusisällöt kohdistetaan erityisesti Tampereen ja lähiseutujen asukkaille, jotta niistä syntyvä käytännön apu on lukijalle mahdollisimman suuri, sanoo Rantapallon päätoimittaja Riikka Krenn.

Rantapallo toimittaa jo nyt materiaalia esimerkiksi MSN.fi:n sekä Iltalehden käyttöön ja yhteistyötä tehdään monien kotimaisten medioiden kanssa.

Aamulehti-yhteistyö on jatkumoa keväiselle yrityskaupalle, jossa Alma Media hankki vähemmistöosakkuuden Rantapallosta.

>> Tutustu Aamulehden uuteen matkailuosioon

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen