Hyppää sisältöön

Auts, mitä palautetta! Matkustajan hulvaton valituskirje lentoyhtiölle leviää verkossa

Maria Hietala
Maria Hietala Päivitetty: 07.07.2013
Matkustaja kertaa huonoa lentokokemustaan hulvattomassa valituskirjeessä.

Valituskirje naurattaa verkossa

Karibian saarilla liikennöivälle lentoyhtiö LIAT:ille lähetetty valituskirje on levinnyt verkossa Virgin-yhtiöiden perustaja Sir Richard Bransonin kehaistua tuotosta Twitterissä. Yhden matkustajan painajaismainen lentokokemus vääntyi huumorin höystämäksi valitukseksi.

Sarkastiseen sävyyn kirjoitetussa avoimessa kirjeessä matkustaja “kiittelee” lentoyhtiötä siitä, ettei se vienyt reissaajia suoraan kohteesta toiseen – matkalla ehdittiin pysähtyä jopa kuusi kertaa.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

– Kuka haluaa lentää aina samalle kentälle? Meillä oli tilaisuus pysähtyä ja tankata joka asemalla. Erityisesti nautin turvatarkastuksista joka ikisellä lentokentällä, kirjeessä velmuillaan.

Matkustaja kertoo tuntevansa saaneensa “halauksen koko Karibialta” alati toistuneiden turvatarkastusten jälkeen. Kirjeessä nostetaan esiin myös se, ettei laiva rankan reissun päätteeksi ollutkaan odottamassa matkustajia – kukapa enää olisikaan halunnut jatkaa suunniteltua matkaa kaiken sen lentämisen jälkeen?

Kirje päättyy matkustajan kuivakkaan kommenttiin, joka viittaa kadonneeseen matkalaukkuun.

– P.S. Pitäkää vain se laukku. En muutenkaan tykännyt siitä, matkustaja kirjoittaa.

Lue kirje kokonaisuudessaan täältä!

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Lähde: Huffington Post
Kuva: Flickr / shinya