hero taustakuva

Rantapallo nappasi Paikkakunnan paras -kisan ykkössijan

artikkelin kuva
Tiedotteet
Rantapallo nousi voittoon Fonectan Paikkakunnan Paras -kilpailussa ja sai logonsa Heikki Kovalaisen haalariin.
Teksti: Riikka Krenn
Päivitetty: 02.11.2011
facebook   whatsapp

Rantapallo Heikki Kovalaisen kumppaniksi

Ensin Vantaa, sitten koko Suomi

Formulakuljettaja Heikki Kovalainen sai Singaporen F1-kilpailun yhteydessä uuden yhteistyökumppanin, kun Rantapallon logo ommeltiin hänen ajohaalariinsa. Mainospaikka on palkinto Fonectan suomalaisille yrityksille järjestämässä Paikkakunnan Paras -kilpailussa, jossa Rantapallo nousi valtakunnalliseen voittoon.

Paikkakunnan Paras -kisassa käydään vuoden aikana kolme osakilpailua, joista ensimmäisessä Rantapallo nappasi jo kotikaupunkinsa Vantaan parhaan tittelin. Toisessa osakilpailussa voitto tuli koko Suomen laajuisesti.

– Paikkakunnan Paras -kilpailu on meidän kaltaisillemme pienemmille yrityksille erinomainen tilaisuus saada näkyvyyttä tavalla, johon meillä ei muuten olisi mahdollisuutta, sanoo Rantapallon perustaja ja toimitusjohtaja Jani Uljas.

Kakkossijalta kärkeen viimeisellä viikolla

Paikkakunnan Paras -kilpailu oli tasainen viime hetkille saakka. Rantapallo nousi kilpailun kärkeen viimeisen viikon aikana.

– Mukana kärkikahinoissa oli yrityksiä niin Uudeltamaalta, Jyväskylästä kuin Joensuustakin, joten vastusta löytyi joka puolelta Suomea. Kahden ensimmäisen osakilpailun aikana eri yrityksille annettiin yhteensä 175 000 suosittelua, B2B-markkinointijohtaja Ulla Koret Fonectasta kertoo.

– Erityisesti Rantapallon kanssa kisaa viime metreille asti kävi riihimäkeläinen Kauneushoitola BB.

Pieni suuri Rantapallo

Rantapalloa tehdään pienellä mutta innostuneella joukolla.

– Kiitos voitosta kuuluu tietenkin lukijoillemme ja meitä äänestäneille. Hienoa, että työstämme pidetään. Mekin nimittäin pidämme sen tekemisestä, iloitsee Rantapallon päätoimittaja Riikka Krenn.

Rantapallo kerää nykyisin jo noin 100 000 viikkokävijää lukemaan matkavinkkejä, kohdeoppaita ja matkablogeja sekä etsimään hakupalveluiden avulla edullisia matkoja.

– Ydintiimimme on pieni, mutta Rantapallon kokoisen sivuston pyörittämiseen tarvitaan yllättävän paljon työtä, kertoo Jani Uljas.

– Organisaatioon kuuluu lukuisia toimittajia, graafikoita, koodareita, mainosmyyjiä ja muita loistavia ammattilaisia, joita emme näe päivittäin toimistolla, mutta joiden panos on meille valtavan tärkeä. Kiitokset kuuluvat lukijoiden ohella yhtä lailla heille. Jatketaan samaa rataa.

Kolmanteen osakilpailuun ehtii vielä mukaan

Fonectan Paikkakunnan Paras -kilpailussa suomalaiset antavat suositusääniä omille paikallisille suosikkiyrityksilleen. Käynnissä on parhaillaan heti toisen kisan päättymisen jälkeen startannut kolmas osakilpailu.

Kolmanteen osakilpailuun ehtii vielä hyvin mukaan. Äänestysaikaa on 30.10.2011 saakka. Valtakunnallisesti eniten ääniä kerännyt yritys saa voittopalkinnon, johon kuuluu F1-kuski Kovalaisen haalarimainoksen lisäksi tv- ja lehtimainontaa sekä Fonectan markkinointipaketti.

Kolmannen osakilpailun valtakunnallinen voittaja julkistetaan marraskuussa Abu Dhabin F1-kilpailun yhteydessä. Mukaan voi ilmoittautua osoitteessa www.fonecta.fi/heikki.

Kuvat: Fonecta ja Riikka Krenn

Lue kommentit (4) Jätä kommentti

  1. Erinomaista työtä, onnittelut sekä Janille että muulle tiimille!


  2. Onnea Rantapallo.fi tosi loistavaa näkyvyyttä. Tuli just katottua Maikkarin F1-kisan ennakkotunnelmat. Heikki K ja Rantapallo kaksi Suomen parasta omalla alallaan.


  3. Jätä kommentti

    Kommentoi nimimerkillä tai tai kirjaudu sisään. Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.