Hyppää sisältöön

Hotels.com: Hotel GLO Helsingin paras hotelli

Kirjoittajan oletuskuva
minnam Päivitetty: 15.02.2010
Maailman johtava hotellien varaussivusto Hotels.com antaa asiakkailleen mahdollisuuden jättää arvostelu hotellista, jossa ovat äskettäin yöpyneet.

Hotels.com selvitti pääkaupunkialueen hotellien kärkikymmenikön perustuen sivustolla jätettyihin käyttäjäarvioihin. Koska käyttäjäarvostelun voi jättää vain hotellissa yöpynyt henkilö, majoitusta etsivät voivat luottaa saavansa todenmukaisen kuvauksen hotellista.

– Olen aina pitänyt kaikkein suurimpana onnistumisen merkkinä positiivista, suoraa asiakaspalautetta. Kiitos kaikille Hotels.comin asiakkaille runsaasta palautteesta. Sen ansiosta voimme kehittää toimintaamme yhä asiakaslähtöisemmäksi. Kaikkein tärkeintä meille on, että asiakkaamme lähtevät meiltä levänneinä, tyytyväisinä ja positiivisen muistijäljen saaneina. Näin he palaavat yhä uudestaan vieraaksemme ja todennäköisesti kertovat tuttavapiirilleen onnistuneesta hotellikokemuksesta, kertoo hotelli GLO:n johtaja Vesa Kokkonen.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Hotelli GLO:lla oli Helsingin hotelleista eniten käyttäjäarvioita (94 kappaletta), joten tyytyväiset majoittujat ovat selkeästi halunneet myös jakaa positiivisen mielipiteensä. Erityisesti asiakkaat kiittelivät hotellin sisustusta sekä henkilökunnan ystävällisyyttä.

– Sijaintimme on kenties Helsingin paras ja huoneet suuret sekä trendikkäät, mutta ilman GLO:n liikeidean mukaista nuorekasta, ystävällistä ja ammattitaitoista henkilökuntaa emme olisi pärjänneet Hotels.comin asiakasarvosteluissa näin hyvin. Siitä suuri kiitos koko tiimille, iloitsee Kokkonen.

Toiseksi sijoittui hotelli Scandic Simonkenttä, jota kiiteltiin arvosteluissa erityisesti loistavasta sijainnista sekä maittavasta ja runsaasta aamiaisbuffetista. Kolmanneksi parhaimmat asiakasarvosanat keräsi Radisson Blu Plaza. Hotellia kiiteltiin tunnelmasta sekä hinta-laatusuhteesta.

– Haluamme tarjota puolueetonta tietoa majoituksesta asiakkaillemme, ja toisten matkailijoiden yöpymisensä jälkeen jättämät arviot ovat tähän loistava keino. Tämä on myös meille palveluntarjoajana hyvä keino nähdä, millainen hotelli ihmisiä miellyttää. Käyttäjäarvioita on tähän mennessä jätetty 1,8 miljoonaa, joten jokaiselle matkaajalle varmasti löytyy oma suosikkinsa, kertoo Hotels.comin viestintäjohtaja Alison Couper.

Tässä yhteenvedossa on huomioitu ne hotellit, joille oli tammikuun 2010 loppuun mennessä jätetty yli 30 asiakasarvostelua. Asiakkaat voivat jättää arvioita sekä arvosanoja niistä hotelleista, joissa he ovat yöpyneet. Pisteasteikko on 1-10, jossa 1 on huonoin ja 10 paras pistemäärä.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097.