Hyppää sisältöön

Finnmatkojen esite uudistui

Kirjoittajan oletuskuva
minnam Päivitetty: 08.12.2010
Finnmatkojen esite on käynyt läpi perusteellisen muodonmuutoksen.

– Lehden ideana on tarjota inspiraatiota loman suunnitteluun. Sen kanssa voi käpertyä sohvalle haaveilemaan auringosta ja lämmöstä tai koota vaikka koko perheen keittiön pöydän ääreen tekemään yhteisiä lomasuunnitelmia. Etukäteisfiilistely on olennainen osa lomanautintoa, sanoo Finnmatkojen viestintäpäällikkö Kaisa Mäki-Kullas.

Ikimuistoisia hetkiä -julkaisu on noin 80-sivuinen paketti, joka sisältää runsaasti kohde- ja konseptiesittelyitä. Lehti ilmestyy kolme kertaa vuodessa. Ensimmäisessä numerossa matkustetaan mm. Finnmatkojen ensi kesän uutuuskohteeseen Turkin Bodrumiin, tutustutaan Kreikan saaristonmonipuoliseen lomavalikoimaan ja polskitaan Splash-vesipuistohotelleissa.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

– Tarkkojen hotellikuvausten ja hintatietojen painaminen paksuihin katalogeihin ei ole nykypäivänä enää järkevää – nehän löytyvät kaikki netistä. Tiedämme, että yli 90 % suomalaisista suunnittelee ja valitsee lomansa nettiä hyödyntäen. Finnmatkojen asiakkaista jo yli 70 % myös varaa lomansa netin kautta, kertoo Mäki-Kullas.

Kuva: SXC