Aasia hotellit Matkat Yleinen

The Majestic Hotel KL- osa 2

Tuesday, October 31, 2017

 

Kirjoitinkin jo tästä hotellista ennen lähtöämme (ja sen jutun voitte lukea täältä) mutta ajattelin kuitenkin palata vielä hotelleihin ja kertoa minkälainen kokemus loppujen lopuksi oli. The Majestic on semmoinen paikka, että minulla on joku viha-rakkausuuhde koko hotelliin. Kun ensimmäistä kertaa olimme menosssa tänne, odotin sitä todella paljon, koska hotelli näyttää kaikin puolin upealta. Ja onhan se hieno, ei siinnä mitään. Mutta hotellin palvelussa on niin paljon asioita jotka ottaa päähän, että en voi tykätä tästä paikasta täysin.

 

 

Huoneet ovat esim todella huonosti siivottuja. Sitä paitsi meillä oli tällä kertaa tosi outo siivooja, joka hengaili meidän oven ulkopuolella melkein joka päivä, ja koko päivän. Aina kun palasimme huoneeseen, hän oli seillä jotain tyynyä pöyhimässä, ja koko juttu oli todella outoa. Siivouskärry oli parkissa ovemme ulkopuolella melkein non-stop joka päivä. Jos hän todella olisi siivonnut huonetta joka päivä niin monesti kun hänet huoneestamme löysimme, niin huoneen olisi pitänyt olla tip-top, mutta se oli suorastaan likainen. Lakanat oli kyllä aina suorassa, mutta siihen se melkein loppukin.

 

Näköala huoneemme ikkunasta

The majesticin aamupala oli viime vuonna mahtava, yksi parhaimmista mitä olin ikinä syönyt. Tänän vuonna he olivat vähentäneet aamiasta puolella, ja valikoima oli aika huono. Hotellissa on kaksi ravintolaa; Contango, joka on buffé-vaihtoehto, sekä Colonial Café, joka on fine dining versio. Kävimme Colonial Caféssa tytön kanssa kun mies oli Formula-kisoissa, ja ruoka oli ihan hyvää, sekä palvelu pelasi.

 

 

Suuren plussan hotelli kuitenkin saa The Majestic Line busseistaan, jotka kulkevat maksutta kolmeen eri kohteeseen pitkin Kuala Lumpuria: Star Hill Galleriaan, Garden Hill ostoskeskukseen ja KL Sentral asemalle. Kuljettajat ovat mukavia ja pikkubussit kulkevat monta kertaa päivässä (15-60 minuutin välein riippuen paikasta) aina ilta yhteentoista saakka.

The Majestic hotel on hieno, mutta vielä olisi parannettavaa jotta hotelli pitäisi 5 -tähden tasoa, jotka heillä kuitenkin on. Nyt kuullostan tosi snobilta (mitä todellakaan en ole), mutta pienet asiat ärsyttävät kovasti kun kuitenkin maksaa siitä, että kaikki olisi niin kuin pitää. Sellainenkin asia, kun jätimme pyykit hotellin pesulaan, emme saaneet niitä ennenkuin lähtöpäivänä (3 pv myöhemmin), vaikka piti tulla samana iltana, ja silloinkin vasta kun soitimme ja kysyimme missä vaatteemme ovat.  Saimme silloin selitykseksi, että meillä muka oli ollut “ei saa häiritä” kyltti ovella kaikki 3 päivää jotta he eivät voineet toimittaa vaatteitamme….näin ei kuitenkaan ollut, sillä lähdimme hotellilta aina aamiaisen jälkeen ja palasimme iltapäivällä. Noh, se siitä, nukuimme yömme hyvin, ja näköala hotellin ikkunasta oli bueno. 🙂 (kuva yllä)

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.