Neljäs adventti

Neljäs ja viimeinen adventti❤️✨

Laitan tähän viimeisen adventin kunniaksi sekalaisen seurakunnan jouluisia reseptejä, joita olen tehnyt lasten iloksi ja ystäville pieniksi lahjoiksi.

Joulu

Jouluiselle brunssille tein meille viinirypäleistä ”kuusen”, juustosta ja tomaateista ”karkkikeppejä” ja porkkanoista ja keltaisesta paprikasta niihin koristeita. Takana on torttutaikinasta tehtyjä kuvioita, joiden väliin laitoin nutellaa😊

Juustokeksi

Näitä juustokeksejä leivottiin tytön kanssa yksi ilta ja pakattiin sellofaanipusseihin lahjaksi. Nämä ovat ihana lisä esimerkiksi juustolautaselle. Tein myös Anniin Uunissa blogin reseptillä dominotryffeleitä. Nämä dippasin maitosuklaaseen, kun sitä oli kaapissa ja laitoin päälle karkkikeppimurua. Lapset rakastivat näitä, joten teen näitä toisen satsin vielä oreoista😊

Joululahja

Vielä viimeisenä, suloinen ja helppo tapa lahjojen paketointiin, joilla paketoin muutamat lasten lahjat🦌 Näihin löytyy paljon ihania ohjeita Pinterestistä, mutta tämä oli helppo versio myös minulle, jolle käsityöt ei todella ole vahvuus😄 Paketointi ruskealla paperilla, silmät ja sarvet mustalla tussilla ja nenä punaisesta huovasta.

Joululahja

Kaikkien näiden jouluisten kuvien lomassa täytyy myöntää että oma joulumieli on laskenut, kun tehtiin vaikea päätös, että tänä vuonna ei lähdetä mummolaan joulun viettoon. Ollaan vietetty kaikki joulut vanhempieni luona, joten tästä tulee monella tapaa hyvin erilainen joulu. Isäni kuuluu riskiryhmään, joten vaikka päätös oli vaikea, tiedän sen olevan oikea. Nyt yritetään luoda lapsille mahdollisimman ihana joulu kotona ja ollaan mummuun ja vaariin yhteydessä videoiden välityksellä❤️

Missä ja kenen kanssa sinä vietät joulua tänä vuonna?✨

Nyt kun viimeinenkin adventtisunnuntain ”luukku” on avattu, haluan toivottaa iloista ja rauhallista joulua, tästä erilaisesta tilanteesta huolimatta ❤️🎄🌟

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.