Luontomaisema

Ebookers

Ebookers on myynniltään yksi Euroopan suurimmista online-matkatoimistoista ja Ebookers Finland Suomen johtava nettimatkatoimisto.

Lennot, hotellit, vuokra-autot ja paljon muuta

Vuoden 1999 lopulla Ison-Britannian tunnetuin, aiemmin Flightbookers.com-nimellä kulkenut yritys liittyi yhteen Suomessa vuonna 1988 perustetun Lloyd Toursin kanssa, ja näin Ebookers sai alkunsa.

Ebookers.com toimii 13 eri Euroopan maassa ja tuotevalikoima on laaja koko maailman kattavista reittilennoista lähtien. Yrityksen valikoimaan kuuluvat lisäksi majoitusvaihtoehdot, risteilyt sekä vuokra-autot. Ebookersilta voi varata valmiin matkan tai yhdistellä palveluita oman mielen mukaan toimivaksi paketiksi.

Ebookers kuuluu Orbitz Worldwide -matkailukonserniin, joka käyttää toiminnassaan uutta teknologiaa. Matkatoimiston toimintaan osallistuu palkittuja tekniikan kehittäjiä, matkailun asiantuntijoita ja markkinoijia, jotka pyrkivät innovatiiviseen palvelujen ja tarjousten kehittämiseen.

Yhteystiedot

Varausjärjestelmä, sekä tietoa kohteista ja muista palveluista löytyy Ebookersin verkkosivuilta osoitteesta www.ebookers.fi. Asiakas- ja myyntipalvelu toimii myös puhelinnumerossa +358 (0) 9 681 44 144.

Kuva: Flickr / visualpanic

Päivitetty: 7.6.2013

Arvostelut ja vinkit

1 Tähti2 Tähteä3 Tähteä4 Tähteä5 Tähteä (13 votes, average: 2.77 out of 5)

Kerro kokemuksesi ja jaa omat matkavinkkisi!

Kommentoi nimimerkillä tai Kirjaudu sisään. Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Mitä mieltä olet?

20 kommenttia

27.06.2017 Tilasin lentoa Kuopio -Helsinki. Otin jopa peruutusvakuutuksen. Mutta en saanut vahvistusta mutta lento ja vakuutus maksut perittiin tililtä. Sitten Ruotsiin tultua olen yrittänyt saada oikaisua tunnin puhelun jälkeen lupasivat tutkia .Mistä on kulunut kolmeviikkoa. Niinkin älykäs huomautus että minun olisi pitänyt perua se lento mutta kun minulle ei tullu minkäänlaista tietoa että minulla olisiollu liput.

Ebookersiin ei saa yhteyttä puhelimitse eikä spostitse. Reklamointi tehty mahdottomaksi. Huijareita!

Hei!
Uskomatonta että kun teille antaa palautetta,niin te ette edes kykene vastaamaansiihen. Taisi olla meidän viimeinen matka teidän kautta.

En suosittele käyttämään eBookersia, sillä jos matkan kanssa tulee jotain ongelmia, ei heiltä saa ketään kiinni, jos saa niin ei saa vastauksia kysymyksiin, ei puhelimitse eikä sähköpostitse. Minulle ”asiakaspalvelija” Leo lupasi kahdellakin eri kerralla palata asiaan saman päivän aikana, kumpanakaan päivänä ei soittoa eikä sähköpostia kuulunut. Eivätkä osaa edes anteeksi pyytää! Ja mihinkäs reklamoit huonosta asiakaspalvelusta (muutoin kuin sähköpostilla johon ei vastata)?! Netin kautta voi palautetta laittaa, mutta tuskin niitäkään kukaan vaivautuu siellä lukemaan…

Koitin varata matkaa ebookersilta, mutta nettisivu toimii todella huonosti ja vaihtaa tietoja aina päivittäessään sivua. Tein siis virheen varaukseeni. Asiakaspalvelua on mahdotonta saada kiinni, ellei halua puhua Intian englantia! En suosittele ebookersin käyttöä kenellekkään missään tilanteessa!

Ebookersiin ei saa minkäänlaista yhteyttä jos haluaa reklamoida jostakin. Nyt ainoa annettu yhteys puhelinnumero joka kroonisesti tukossa. VÄLTTÄKÄÄ!

Varasimme matkan ebookersilta…yksi matkaseuralaisistamme kuoli ennen matkaa. Pyynnöstämme ebookers teki lentoyhtiölle takaisinmaksupyynnön. Lentoyhtiö korvasi rahat ebookersille. Ei vaan ebookers maksanut niitä meille takaisin. Kuukausia odotettiin, oltiin yhteydessä lentoyhtiöön, joka korvannut aikoja sitten rahat ebookersille…..Rahat lopulta palautuivat meille, kun ilmoitimme tietävämme, että lentoyhtiö korvannut lennot. Ei koskaan mitään selitystä/vastausta ebookersilta sähköposteihin.

Ebookerin toiminnot muuttaneet Lissaboniin eikä yritys enää ota vastuusta tekemistään virheistä! Sähläsivät luottokorttini kanssa ja sain 609 euron ylimääräisen laskun. Aikaisemmin luotin Ebookersiin, nyt jouduin tekemään yrityksestä rikosilmoituksen.

Ebookers on alansa toimijoista käyttökelpoisin. Mutta aina löytyy parannettavaa. Olimme toukokuussa 2015 Berliinissä ja saimme arvostelupyynnön, Täytin ja lähetin sen, mutta pyyntö uusittiin. Lähetin sen taas ja pyyntö uusittiin. Viimein tajusin, että vastaukseni oi puutteellinen: en ollut täyttänyt arviota jostakin Wlannista. Enhän ollut sellaista edes käyttänyt. Ohjelma pitää korjata sellaiseksi, että hyväksyttävä arviointi koskee vain sitä, mistä tietää.

eikös eBookers.fi ole osallinen petokseen, jos tilattua ja maksetttua tuotetta ei ole toimitettu. Tilattu ja maksettu tuote oli 17vrk autonvuokra. Autoa ei koskaan saatu, ei myöskään rahojen palatusta tai ketään eBookers.fi väestä vastaamaan puhelineen tai sähköpostiin.

Petoksen tunnusmerkit taitaa täyttyä aikas hyvin, vai mitä sanoo yleisö?
Minkäslaisista petoksista/huijauksista/vedätyksistä/jne. muilla on kokemuksia tän firman kanssa? ?

Ebookersin kautta varatessa matkaa, kannattaa huomioda huonosti toimiva järjestelmä. Ei näytä aina kaikkia lentoja, joten ostin kalliimman lennon kuin olisi ollut tarjolla. Kävin sen jälkeen minuutin välein noin 10 kertaa katsomassa lentoa ja joka toinen kerta näytti halvemman lennon ja välillä ei.
Soitin Ebookersille ja virkailija oli tietoinen asiasta. Sanoi, että lentoja on niin valtavasti, ettei järjestelmä pysty aina näyttämään kaikkia. Mielestäni erittäin huono selitys ja kuluttajan huijaamista.
Otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

Minun tietääkseni ebookersilta ei voi varata matkoja, vaan ostaa niitä. Olen käyttänyt ebookersia jo monen vuoden ajan ja tänäkin vuonna tehnyt neljä matkaa ebookersin kautta; lentoja, hotelleja ja niiden yhdistelmiä. Ei ikinä ole ollut mitään ongelmia. Vielä on joulumartka (lennot ja hotelli) maksettuna tälle vuodelle, enkä ole huolissani.

Lenoyhteyksiä ja erilaisia yhdistelmiä on todellakin paljon, enkä usko että mikään hakukone niitä aina kaikkia löytää.
Matkat kannattaa tietenkin maksaa luottokortilla.

Sitä minä en kyllä ymmärrä, mitä sinä kuluttaja-asiamiehelle valitat. Ostat hakupalvelusta mieleisesi lennon, Jos sitten joku toinen lento onkin halvempi, so what? Lentojern hinnat muuttuvat koko ajan, jopa monta kertaa päivässä. Jonkun amerikkalaisen tutkimuksen mukaan edullisin on tiistain lento ostettuna kolme kuukautta aikaisemmin.

Rahojen takaisin saanti Ebookersilta näyttää nihkeältä paluulennosta, joka piti huhtikuussa perua tuhkapilven takia. Paluulento Espanjasta kyllä lennettiin, mutta kun tuhkapilven takia emme päässeet edes lähtemään Suomesta, niin rahat on lujassa.
Jos jotain poikkeavaa tapahtuu, niin joudut asioimaan puhelin- ja email-automaattien kanssa kuukausikaupalla, jotka ei ymmärrä asiasta mitään. Ilmeisesti henkilöstö on vähennetty minimiin ja automaattien uskotaan hoitavan hommat?
En suosittele ebookersia.

Ebookersin kautta varattaessa hotellia kannattaa kyllä olla varuillaan: Samalla varausnumerolla samanhintaiset huoneet, niin toisen saa peruutta kuluitta ja toista ei millään, eli varauskulut 100%, ihan sairasta, eikä tietenkään saa kiinni ketään toimistosta jolla olisi vähän vastuuta. Enpä käytä enää ebookersia missään!

Mistähän saisin haettua takaisin maksun peruuntuneesta lennosta, joka oli tulivuoren purkauksen takia peruttu? Olen yrittänyt soittaa , vaikka kuinka monta kertaa ebookersiin, mutta ei numeroon pääse. Sähköpostiakin laitoin, mutta ei siihen ole tullut mitään vastausta. Todennäköisesti en saa rahojani takaisin, vaikka niin luvattiin, lento oli finnairin lento.

Et suosittele kenellekään tuon yhdeksän Euron takia vai? Kyllä hiukan jotain muitakin perusteita pitää olla.

Siis oletko tosissasi?
Jos firma jättäisi vaikka euron maksamatta kyse on rikoksesta.
Tottakai näihin pitää reagoida!

Tulivuorenpurkauksen vuoksi lento peruttiin, mutta Ebookers ei palauttanut maksamaani summaa kokonaan takaisin, vaan 9 euroa pienemmän summan. Tiedusteltuani syytä moiseen, minulle ilmoitettiin ettei varauksesta aiheutuneita kuluja makseta takaisin. Soitin kuluttajavirastoon ja heidän kantansa oli yksiselitteinen – on maksettava summa ml varauskulut takaisin. Laitoin keissin prosessiin kuluttajaviranomaiselle. En suosittele kenellekään ebookersin palveluja.

n kk sitten maksettu matka ebookersin kautta alicanteen
tuntuu että matkoja myydään mutta jostain syystä ei matkan myyjä halua vastata asettamiimme kysymyksiin,miksi?
tulen ottamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen sekä lentoyhtiöihin joidenka matkoja ebookers myy.asiakspalvelussa nauha pyörii jne

Kerro kokemuksesi ja jaa omat matkavinkkisi!

Kommentoi nimimerkillä tai Kirjaudu sisään. Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *