Lomamaisema rannalla

Eticket.fi

Eticket.fi on Suomen nopeimmin kasvava nettimatkatoimisto, jonka valikoimista löytyy lentoja, hotelleja ja vuokra-autoja.

Luotettavaa matkanvarauspalvelua

Eticket.fi on toiminut vuodesta 2007 asti. Vuonna 2011 Eticket.fi siirtyi liettualais-virolaisen Interneto Partneris-pääomasijoitusyhtiön omistukseen. Interneto Partneris tarjoaa sähköisiä lentolippupalveluja 13 maassa. Eticket.fi:lle on myönnetty suomalaisen työn arvostuksesta kertova Avainlippu.

Eticket.fi on keskittynyt erityisesti lentomatkustukseen. Yrityksen tärkeimpiä yhteistyökumppaneita ovat esimerkiksi Finnair, SAS, Blue1, Lufthansa, British Airways, American Airlines, Air France ja KLM.

Yhteystiedot

Eticket.fi:n tavoitteena on tehdä matkan varaamisesta helppoa, edullista ja turvallista. Yritys keskittyy itsepalveluun, joten lippujen hinnat pystytään pitämään alhaisina. Kaikki Eticket.fi:n matkat ovat myynnissä internetissä osoitteessa www.eticket.fi.

Asiakaspalvelu auttaa puhelimitse numerossa +358 9 4259 9557.

Kuva: Flickr / shaggyshoo

Päivitetty: 7.6.2013

Arvostelut ja vinkit

1 Tähti2 Tähteä3 Tähteä4 Tähteä5 Tähteä (19 votes, average: 1.47 out of 5)

Kerro kokemuksesi ja jaa omat matkavinkkisi!

Kommentoi nimimerkillä tai Kirjaudu sisään. Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Mitä mieltä olet?

11 kommenttia

Suoranaista rahastusta etickitillä. Meno paluu lennon palvelumaksut yhteensä 143.85€. Lentojen hinta 893€, joten aika iso osuus. Kannattaa varoa kyseistä firmaa.

Varasin lippuja kolmesti. Joka kerta pääsin suorittamaan maksun, jonka jälkeen sivut heittivät ulos. Neljännellä kerralla korttimaksu meni läpi. Olin tyhmä, kun vielä jatkoin varaamista neljännen kerran….mutta lippujenhinta oli niin houkutteleva. Maksun jälkeen ei tullut spostiin mitään vahvistusta yhtään mistään. Sivuilla näkyi vain, että kiitos ”rahoistasi” ja sivun suljettuani sekin hävisi. Onneksi otin kameralla kuvan sivusta. Tuli tuskan hiki, että meniköhän maksu nyt jokaisesta varausyrityksestä eli neljään kertaan. Laitoin spostia eticketiin, että haluan peruuttaa tilaukseni ja haluan rahat takaisin, kun systeeminne ei toimi luotettavasti. Puhelimitse ”hoonolla soomella” luvattiin, että tilaus/ varaus on peruttu ja saan rahani takaisin. Parin päivän päästä katsoin luottokorttini tietoja niin olipa mennyt rahat jo saman tien kun varasin lippuja. Pankista neuvoivat, että pitää saada spostilla firmasta kuittaus, että tilaus on peruttu heidän toimesta ja lupaus, että saan heiltä rahat takaisin, mutta kestää 3-4 viikkoa. Mikäli rahoja ei kuulu eticketistä niin pankki palauttaa niiden puolesta rahat, kun on esittää todiste, että ovat luvanneet perua tilauksen ja palauttaa rahat. Sinne meinasi mennä tuhat euroa!

Lentoni varaus peruuntui, sillä nimeni oli kuulemma liian pitkä, vaikka käskettiin laittaa kaikki etunimet kenttään. Tällä välin lippujen hinnat olivat nousseet 70e, enkä saanut uutta lippua alkuperäiseen hintaan. En enää koskaan tilaa tältä palvelulta mitään.

Lentoni peruuntui ja e-Ticket palautti vain osan maksamistani rahoista. Asiakaspalvelun (help@eticket.fi) viesti oli ” … Muutos/peruutus oli tehty lentoyhtiön puolesta (ei me vaan lentoyhtiö järjestää lennon, siksi vastuussa on lentoyhtiö tästä asiasta). Meidän palvelun maksua ei palauteta, koska meidän puolesta kaikki oli tehty oikein. Kiitos!”
Kaiken kukkuraksi palautettava summa oli aivan hatusta vedetty, sillä sillä ei ollut minkäänlaista yhteneväisyyttä lentolipun hinnan kanssa. Varmaa on tämän jälkeen, etten tilaa lentolipuja, jonka menevät e-ticket.fi:n kautta.

Kauheen negatiivistä kommenttia, mitäköhän prosenttia käyttäjistä mahdatte edustaa?
Itselläni kokemuksia Ko. firmasta 2, molemmilla kerroilla kaikki OK.
Sekä selkeesti muita halvemmat hinnat Lennoilla H:ki -Bangok H:ki
Aina kannattaa muistaa et sinne peiliinki vois vilkasta jos asiat ei toimi ja usein matkoilla tilanteet elää
ja yleensä niistäkiperistäkin tilanteista saa hyvät naurut sit jäklkikäteen.

Kuten aiemmista viesteistä voi päätellä, on tämä aivan surkea huijarifirma. Mainostaa nettisivuillaan, että lippujen vaihto helppoa ja suomen kielistä palvelua, mutta kumpaakaan ei todellakaan ole. ”Suomea” puhuva asiakaspalvelija ei ymmärrä suomea ja nyt on lippujen vaihdosta lähtenyt valitus minulla Euroopan kuluttajakeskukseen.

toimintaa…eticketti ei paljoa muutoksia noihin lenoithin saa aikaseksi. Eivät myöskään minkäänlaisia hyvityksiä tai vastaavia asiakkaille anna.

Täyttä huijausta. Aivan sama, onko itsepalveluun nojaava sivusto vai ei, asiakaspalvelun on palveltava asiakasta ja hoidettava asiat asiakkaan puolesta.

Myyvät muutos- ja perumispalvelua, mutteivät tee sen eteen mitään. Nopealla tsekkauksella lentoyhtiöt ovat valmiita neuvottelemaan muutoksista, mutta eticketiä ei kiinnosta tarpeeksi asiakkaat, rahat kun ovat jo tilillä.

Aivan törkeä yritys ja törkeää asiakaspalvelua.
Tuo avainmerkki on ehkä saatu ennen myyntiä Latviaan, mutta nyt ainoa merkki, jonka tämä yritys ansaitsee, on huijarin leima.

En suosittele kenellekään.

Kaikki meni hyvin (lue normaalisti) kunnes paluulento Taiwanista Suomeen peruuntui. Soittelin ympäriinsä ja erittäin huonosti suomea (ei ollenkaan englantia) puhuva henkilö kertoi että he kyllä järjestävät uuden lennon. Valinnanvaraa toki uuden lennon ajankohdalle ei ollut eikä puhettakaan odotusajan majoituksesta. Lisäksi asiakaspalvelija oli erittäin töykeä yrittäessäni selvittää asiaa.

Seuraavaksi vuorossa soitto China Eastern Airlinesille, heidän ehtojensa perusteella hotellimajoitus yms. järjestetään lennon peruuntuessa.

Tuo avainlippu-juttu taitaa kyl olla hölynpölyä. Ei ainakaan sivuilta merkkiä löydy, eikä avainlippu-sivuiltakaan mainintaa yrityksestä.

Kerro kokemuksesi ja jaa omat matkavinkkisi!

Kommentoi nimimerkillä tai Kirjaudu sisään. Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *