Olimme Finnairplus lento&hotelli-lomalla Budapestissa 11.-14.3.2010.Yövyimme hotelli Annassa.Muuten matkalla kaikki toimi erinomaisesti, mutta hotelliin emme olleet kaikissa asioissa tyytyväisiä. Respan henkilökunta (yksi hlö vuorossaan) oli kielitaitoista ja hoiti perustehtävänsä moitteettomasti.Hotelliesitteessä mainittu ”baari” tarkoitti ainakin tähän vuodenaikaan kylmäkaappia, josta kukin sai itse valita limsan tai oluen ja käydä maksamassa respaan,hinnat tarjoilubaarien tasoa. Buffet-aamiaisesta en oikein käyttäisi edes tuota nimikettä .Vahakankaat levitettiin pöytäliinojen päälle aamiaisen alkaessa, pöytiä 3 kpl (4 hengelle),hotellihuoneita 32.Usein jäähtyneen,termarista haettavan kehvin/teen lisäksi oli tarjolla yhtä leipälajia,yhtä perusjuustoa,muutama kuivettunut metvursti- tai muu makkarasiivu,maitokannu,pikkupurkeissa maustamatonta jukurttia,perusmysliä.Makeaa hilloa oli muutama pieni annospakkaus.Samasta lämpöastiasta löysi keitettyjä kananmunia ja pari käpristynyttä nakkia.Mehu valmistettiin tehdasvalmisteisesta, lämpimässä säilytetystä mehutiivisteestä.Itsepalveluperiaatteella hoituneesta tarjoilusta vastasi useimmiten yksi henkilö, jonka toimintatavat eivät oikein vakuuttaneet hygieniasta. – Kun kadun toisella puolella toimii (tiettävästi) hotellin kanssa samassa omistuksessa oleva viihtyisä ja tasokas ravintola, tuli mieleen että hotelli voisi kohottaa imagoaan tuntuvasti siirtämällä aamiaistarjoilun sinne, jolleivat muuten pysty sitä parantamaan.