Hyppää sisältöön

Uskotko kuuden askeleen teoriaan? Hotelliketju haastaa kokeilemaan itse

Riikka Krenn
Riikka Krenn Päivitetty: 22.01.2015
Hotelliketju etsii kampanjallaan ihmisiä, jotka ovat valmiita kokeilemaan kuuden askeleen teoriaa käytännössä.

Pitääkö tunnettu teoria todella paikkansa?

Kansainvälinen Mercure-hotelliketju kokeilee tunnettua kuuden askeleen teoriaa kilpailulla sosiaalisessa mediassa. Kilpailun tarkoitus on osoittaa teorian mukaan, että kaikki maapallon ihmiset ovat vain kuuden henkilön päässä toisistaan.

Ajatuksena on antaa yhden ihmisen osoittaa yhteys itsensä ja australialaisen Bundjalung-heimon aboriginaalin välillä. He eivät tunne toisiaan, mutta kohtaavat lopulta ystävistä ja ystävien ystävistä muodostuvan ketjun avulla. Kilpailijan pitää pystyä osoittamaan, että he ovat vain kuuden askeleen päässä toisistaan, kuten tunnettu teoria väittää.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Kuka tahansa voi osallistua kilpailuun lähettämällä esittelyvideon itsestään. Ohjeet kisaan löytyvät hotelliketjun Facebook-sivuilta.

Lähde: Mercure
Kuva: Youtube / Mercure Hotels

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Ystävät matkalla

Eivätkö ystäväsi halua matkustaa? Näin löydät matkaseuraa!

Snapchattaaja palmurannalla

Keitä kannattaa seurata Snapchatissa? Listalla suomalaiset matkailukasvot

Blogikoulu, osa 2

Bloggaaja, mitkä sosiaalisen median kanavat kannattaa ottaa haltuun?

Suomelle omat emojit

Suomi julkaisee oman emojikokoelman – ensimmäisenä maailmassa!

Lisää aiheeseen liittyviä artikkeleja