Olemme varanneet onnistuneesti Kroatiasta sekä bookingin kautta että airbenb:n kautta majoituksia. Pääsääntöisesti ovat toimineet hyvin.

Tänä keväänä kuitenkin varasimme jo ajoissa Mlinistä (Dubrovnikin lähellä) mielestämme juuri sopivan asunnon Booking.comin kautta. Apartments Villa Made 4 you:sta mielestämme kohtuulliseen hintaan. (Ei sesonkiaika).

Pari viikkoa ennen matkaa Bookingista otettiin yhteyttä, että hotelli haluaakin korkeampaa hintaa. Vaikka meillä oli varausvahvistus ja katevarauskin oli kortilta tehty. Emme tietenkään suostuneet. Meillähän oli varausvahvistus jossa luki hinta kolmelta yöltä.

Otimme suoraan yhteyttä hotelliin ja kysyimme, oliko kaikki hyvin? Olisimmeko edelleen tervetulleita? Vastaus oli ystävällinen: kyllä. Ja kuulemma kaikki oli valmista tuloamme varten. Vaan eipä ollutkaan.

Pian jo ilmoittivat, että voisimme varata läheltä toisen majapaikan. Booking teki kyllä hyvää työtä ja yritti hoitaa asiaa. Meni kuitenkin niin maku vedätyksen takia, että peruimme varauksen, koska emme olleet tervetulleita sopimallamme hinnalla. Samana päivänä varauksesta löytyi huoneisto jälleen bookingin sivuilta. Nyt lähes 200€ kalliimpaan hintaan.

Kaikenlaista ikävää voi siis sattua. Onneksi Kroatia on täynnä majoitusvaihtoehtoja, joten tuskin kukaan jää ilman majapaikkaa. Kyseiseen Apartments Villa Made 4 you olikin siis Villa Made 4 someone else! En suosittele varausta siitä huoneistosta!