• Matkatarjoukset:
Valikko

Pitkästä aikaa

Nonnih nyt pitää alkaa tsemppaa tän kirjottamisen kanssa. Jäi 2 viikkoa väliin, kun oli niin paljon sähellettävää. Äiti ja isä tuli tosiaan käymään täällä ja ne vietti yönsä Galaxy-hotellissa Kalamakin alueella. Hotellista oli semmonen vajaa 50metriä rannalle!!

Hotellin viereisestä Goody’s ”pikaruoka” ravintolasta

Ekana päivänä isä ja äiti tuli vierailemaan mun kämppään ja oli kuulemma mukavan oloinen. Matkalla Syntagmaan isä nappas mandariinin puusta ja ei ollut kyllä hääppöinen. Ihmeteltiin Syntagmassa parlamenttitaloa. Oli ihana aurinkoinen päivä ja käveltiin kansallispuistossa. Sitten huomasin, että puiston pukit oli lisääntyny sitten viime kerran. Ihania pieniä pukkeja. (En tiedä mikä niiden oikea nimi on) Vanhemmilla oli ollu niin pitkä päivä, että mentiin seiskan aikaan syömään Ladokollaan ja siitä sitten koisimaan. Mun lemppariravintola sai todella paljon hyviä kehuja, enkä ihmettele!

Lauantaina oli sitten minun synttärit! Menin vanhempien hotellille ja he tarjos mulle buffet-aamiaisen. Kun päästiin hotellihuoneeseen, niin he oli tuonnu mulle kaikkea hyvää!! Muun muassa äitin tekemää piimäkakkua, salmiakkia, Fazerin sinistä, jenkkipurkkaa, kaurapuuroa ja vi-sibliniä. Sitten tuli myös synttärilahjoja siskolta, kahdelta tädiltä ja mummolta. Ihmettelemisen jälkeen suunnattiin kohti Suomen suurlähetystöä. Kesti muuten melko kauan löytää se rakennus. Lopulta sain kuitenkin äänestettyä. Siitä lähettiin sitten saman tien metroilemaan kohti Akropolista. Oli täydellinen aurinkoinen kesäpäivä! Täydellistä!! Onnistuin jopa polttamaan niskan ja olkapäät. On ne nyt onneksi kunnossa after sun:in avulla. Ilta päätettiin italialaiseen ravintolaan La pasteriaan (jossa kävin myös eilen kavereiden kanssa). Isä söi speciale, äiti proscioutto ja minä rucola pizzan. NAM NAM!!

Sunnuntaina tavattiin Edemin rannalla ja vietettiin siellä aikaa pari-kolme tuntia. Jopa äiti kävi uimassa! Oon aika ylpeä. Kävästiin suihkussa hotellilla ja raikkaina lähettiin matkaan kohti Piraeusta. Siellä ei kyllä ollut yhtään mitään. Ja jouduttiin vielä odotella bussia takasin yli puoli tuntia!! Kyllä sieltä pari kuvaa sai napsittua, mutta.. onneksi sai sentään viettää laatuaikaa vanhempien kanssa! : ) Mentiin illalla Kalamakiin Alberobello-nimiseen ravintolaan ja oli loistavaa kaltzonea!!

Siihen loppuikin äipän ja isän vierailu. : / Nyt pitää odotella parisen kuukautta, että näkee vanhemmat taas! Ja Jana oli todella pettynyt, ettei nähnyt mun vanhempia. Ensi kerralla sitten.